    From: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie do bankowcow
    Date: Fri, 2 Aug 2002 11:10:10 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pj154.szczecin.sdi.tpnet.pl

    Witam serdecznie,
    Niechcacy chyba rozpetalem burze (ktory to juz raz ...) - oczywiscie nie
    mialem zamiaru nikogo obrazic, ani nie robilem z siebie glupa (jak niektorzy
    sugeruja). Po prostu chcialem sie dowiedziec, co inni o tym mysla.

    Ale do rzeczy. W sprawie m-Banku - moja wina. Okazalo sie, ze jednak mam
    konto nie wspolne z zona, lecz zona jest pelnomocnikiem. Gdy otwieralem
    konto rok temu, nie mialo to znaczenia z punktu widzenia finansowego. Teraz
    ma. Ale to moja wina, ze nie pilnowalem na biezaco tabeli oplat i
    prowizji -Banku.

    Natomiast mam pytanie konkretne. Czy jest jakis bank w Polsce, ktory w
    regulaminie konta osobistego nie ma takiego oto zapisu: "Zmiana tabeli oplat
    i prowizjie nie stanowi zmiany regulaminu" ?

    Czy wszystkie banki w ten sposob moga zarabiac na nieswiadomych klientach?
    Ja nie ogladalem od wielu miesiecy stron www m-Banku i przez to nie
    zauwazylem, ze cos, co rok temu bylo za darmo, teraz juz jest platne. m-Bank
    nie przesyla informacji (a mogliby chocby mailem na wskazane przy
    rejestracji konto pocztowe) o zmianie tabeli oplat i prowizji. Z tego
    wynika, ze trzeba systematycznie zagladac na strone m-Banku, by sprawdzac,
    czy aby nie zostaly wprowadzone nowe oplaty. Tylko co ma zrobic czlowiek,
    ktory na kilka lat wyjedzie za granice i nie ma czasu przeglacac stron
    internetowych? Tym bardziej, ze jest przekonany, ze skoro uslugi wykupione
    sa darmowe, to nie musi sobie zawracac glowy?

    Postanowilem zaplacic m-Bankowi te 30 zlotych (za dwie karty) . Ja nie
    zbiednieje. A Bankowi niech to stanie koscia w gardle. I tym optymistycznym
    akcentem koncze ten przydlugi komentarz i zycze.....

    szybkiego odplywu klientow z m-Banku :) A wlascicielom banku jak
    najmniejszych profitow z dzialalnosci, a jeszcze lepiej strat ;-)

    Malin

    --

    =========
    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem