  • Data: 2006-01-17 07:24:04
    Temat: Re[2]: polisa na życie leolife w mbank
    Od: oboista <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Flying!

    > A ja już 10 lat płacę w CU i zastanawiam się właśnie poważnie nad
    > przeniesieniem do mBanku (Generali). Obawiam się jedynie czy ten sam
    > zakres ubezpieczenia będzie mnie obejmował. Ja mam właśnie
    > ubezpieczeni od utraty pracy, a Ty piszesz, że nie udało Ci się go
    > wynegocjować.

    Skoro masz dobre warunki i traktujesz to jako ubezpieczenie a nie
    ubezpieczenie-inwestycję to po co zmieniać???

    W ubezpieczeniu LeoLife, tak jak w innych produktach na życie, nie
    ubezpieczy się złamania nogi na śliskim chodniku, praktycznie potrzeba
    wypadku samochodowego, aby uzyskać wypłatę NNW, klauzule zdrowotne,
    klauzula przejęcia opłacania składek i na ryzyko utraty pracy, też
    wymagają dokładnego udokumentowania, a do czasu uznania regularnego
    opłacania składek. To nie jest ubezpieczenie od bezrobocia :-)

    --
    Pozdrowienia,
    oboista