  • Data: 2021-01-07 19:01:06
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2021 o 02:42, Eneuel pisze:

    > Możesz poczytać:
    >     https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Galileo_sa
    tellites

    > Co jest? Masz flagi UE i w części GNSS, i w części SBAS?
    > Taka sama flaga (UE) oznacza:
    >  - Galileo w części GNSS
    >  - EGNOSS w części SBAS
    >
    > Jeśli widzisz flagi UE tylko w części SBAS -- prawdopodobnie nie
    > masz Galileo. Jeśli widzisz flagi UE w części GNSS -- masz Galileo.

    Przecie masz także ten sam program to i sam możesz zobaczyć,. Nawet jak
    nie ma u Ciebie Galileo to zobaczysz w rubryce SBAS ruska flagę, u  mnie
    dodatkowo jako że telefon widzi Galileo to jest także flaga Unii. I jak
    już pisałem - flagi Unii widać zarówno w GNSS jak i SBAS.

    > Jaki operator i jakie oba systemy?

    Każdy. GNSS i SBAS, co potwierdzam w przypadku Galileo i Glonass.

    > Zostaw w spokoju SBAS i odpowiedz na pytanie:
    >  - w części GNSS widujesz/widzisz flagi UE?

    Tak, yes, da, ja.

    > -=-
    >
    > Zainstaluj może taką:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ga
    lfins.gnss_compare
    >   GNSS Compare
    > aplikację i zobacz, czy masz Galileo.

    Galileo mam na pewno, ale dzięki za link, aplikacje na pewno wypróbuje