eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: 9hplnRe: 9hpln
  • Data: 2021-01-13 14:08:05
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Eneuel <e...@g...cm> writes:
    >> Protasiuk (nie tylko on) był oskarżany o nieznajomość pracy
    >> automatycznego pilota podczas ,,odchodzenia na drugi krąg''

    >Było to tak samo istotne jak obecnie zeszłoroczny śnieg.

    No nie - zaczeli odchodzic jakies 90m nad ziemia. Czy raczej - mieli
    taka ochote.
    Fakt, ze to juz bylo wznoszace zbocze wawozu, ale ciagle spory zapas.
    Gdyby zdecydowanie pociagnal za stery, to moglo by sie udac - tam pare
    metrow zabraklo.

    Ale nie pociagnal - chyba nacisnal Uchod i sie zdziwil, ze nie dziala,
    potem jakos slabo ciagnal za stery ... n-ty blad zalogi, ale ten byl
    ostatni ..

    >> Protasiuk chciał zobaczyć pas z wysokości 100 metrów i odlecieć,
    >> ale
    >> nie wiedział, że mając 100 metrów na ODLEGŁOŚCIOMIERZU, jest nie
    >> nad
    >> pasem czy tuż przed pasem, lecz nad jarem...

    >Napisałem jak najprawdopodobniej było, a powyższej bajce przeczy
    >wszystko, co w ogóle wiadomo o tej katastrofie.

    IMHO - on chyba lecial na barycznym, tylko zapomnial, ze przestawil
    cisnienie.
    Albo nie on przestawil.
    I pechowo na wysokosci ~100m zaczal sie ten jar, i nawigator nie
    ostrzegl w pore.

    No chyba, ze faktycnie mieli zwyczaj schodzenia na RW ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1