eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: 9hplnRe: 9hpln
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5fb287b9$0$6351$65785112@news.neostrada.pl><rrgqus$1p5i$...@g...aioe.org
    > <rri0cr$58c$1@gioia.aioe.org><rrp7ed$18p9$1@gioia.aioe.org>
    <rrq5l9$1lhd$1@gioia.aioe.org><rru4pm$ms$5@gioia.aioe.org>
    <rs6vkt$14et$1@gioia.aioe.org><rsckfb$cil$1@gioia.aioe.org>
    <rsf2qs$11mp$4@gioia.aioe.org><rsj1c9$1duc$1@gioia.aioe.org>
    <rsn08e$i34$3@gioia.aioe.org><rsr3tc$7ga$1@gioia.aioe.org>
    <rss9f8$djd$3@gioia.aioe.org><m...@p...waw.pl>
    <rstt66$k3o$1@gioia.aioe.org><m...@p...waw.pl>
    <rt33a2$1335$1@gioia.aioe.org><m...@p...waw.pl>
    <rt7mo0$16c4$1@gioia.aioe.org><m...@p...waw.pl>
    <rtbdpq$1vhu$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Wed, 13 Jan 2021 14:08:05 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <5ffef0b5$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.116.47
    X-Trace: 1610543285 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 83.30.116.47:51887
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:655186 pl.misc.telefonia.gsm:1095500
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Eneuel <e...@g...cm> writes:
    >> Protasiuk (nie tylko on) był oskarżany o nieznajomość pracy
    >> automatycznego pilota podczas ,,odchodzenia na drugi krąg''

    >Było to tak samo istotne jak obecnie zeszłoroczny śnieg.

    No nie - zaczeli odchodzic jakies 90m nad ziemia. Czy raczej - mieli
    taka ochote.
    Fakt, ze to juz bylo wznoszace zbocze wawozu, ale ciagle spory zapas.
    Gdyby zdecydowanie pociagnal za stery, to moglo by sie udac - tam pare
    metrow zabraklo.

    Ale nie pociagnal - chyba nacisnal Uchod i sie zdziwil, ze nie dziala,
    potem jakos slabo ciagnal za stery ... n-ty blad zalogi, ale ten byl
    ostatni ..

    >> Protasiuk chciał zobaczyć pas z wysokości 100 metrów i odlecieć,
    >> ale
    >> nie wiedział, że mając 100 metrów na ODLEGŁOŚCIOMIERZU, jest nie
    >> nad
    >> pasem czy tuż przed pasem, lecz nad jarem...

    >Napisałem jak najprawdopodobniej było, a powyższej bajce przeczy
    >wszystko, co w ogóle wiadomo o tej katastrofie.

    IMHO - on chyba lecial na barycznym, tylko zapomnial, ze przestawil
    cisnienie.
    Albo nie on przestawil.
    I pechowo na wysokosci ~100m zaczal sie ten jar, i nawigator nie
    ostrzegl w pore.

    No chyba, ze faktycnie mieli zwyczaj schodzenia na RW ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1