    From: "jQ" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Date: Sun, 1 Nov 2009 10:03:26 +0100

    Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:hcjiga$6p5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    jQ pisze:
    > Oczywiście zależy co rozumiemy pod pojęciem "zmiana karty" :D
    Miałem na początku VISĘ, powiedzmy podstawową, z małym limitem. Skończyła
    się ważność, a ja potrzebowałem większego limitu. W banku dowiedziałem się,
    że tego typu karty, jak miałem, już nie prowadzą, i z miejsca zaproponowali
    mi Gold, do tego MasterCard, z dużo wyższym limitem.

    > W jednym i drugim nie ma tokena czy listy TAN- są hasła SMS. O
    > limitach/kredytach pisałem już w poście niżej.
    Jak te hasła SMS się sprawdzają, bo cos ostatnio czytałem, że w Aliorze lubi
    się ten system zacinać

    > Jeśli chodzi o Alior, to ma "strefę 24h" ale wiele tam nie ma- bankomat +
    > komputer z dostępem do serwisu transakcyjnego
    No właśnie. To nie to samo co pracownik banku.

    > Oglądnij chociaż demo- a zakładanie każdego z kont trwa 5-10 minut (w
    > placówkach). To albo tyle poświęcisz i będziesz zadowolony z decyzji albo
    > nigdy nie dowiesz się co straciłeś w tym drugim banku ;)))
    Demo oglądałem, i tu i tu wygląda ok.
    5 - 10 minut to może trwać zakładanie samego konta. Ja jednak potrzebuję, by
    bank przyjął mnie z całym "bagażem" - KK na kilkanaście tys. wykorzystana w
    2/3 i linia kredytowa na kilka tys. Bez tego nowe konto będzie dla mnie
    nieprzydatne. Więc albo całość, albo nic. Obawiam się, że taka decyzja ze
    strony banku to może być więcej, niż 10 minut :)