  • Data: 2009-11-01 09:52:02
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    jQ pisze:
    > Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > Chcesz powiedzieć, że pracownik na infolinii, w ciągu 3 minut sprawdził
    > Twoją zdolność kredytową i podjął decyzję o przyznaniu wyższego limitu na
    > karcie?

    Może nawet krócej. Nie pracownik pierwszej linii a analityk, do którego
    mnie przełączono w 30s. Po pytaniu "czy mogę zwiększyć limit?" Padła
    odpowiedź: "Jasne, w tej chwili mogę Panu zaproponować do xxxx tys
    złotych na podstawie wpływów, ale Pańska karta (to była "Radość Życia"-
    zobacz info na stronie) obsługuje maksymalnie 10 000zł, chce Pan?" I po
    kolejnych 15 sekundach limit był podniesiony i można było korzystać.

    > Co masz na myśli ?

    Zobacz w demie. W mbanku ustawiasz limity autoryzacyjne na różne rodzaje
    transakcji kartowych- to bardziej względy bezpieczeństwa.

    --
    Michał