  • Data: 2009-11-01 09:31:32
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: "jQ" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:hcjk8b$cc6$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    Tomek z Wawy pisze:

    > Ja pisalem, o limitach kredytu kart kredytowych- jQ pisał, że taką rzecz
    > załatwiał w sobotę w Lukasie, to mu odpowiedziałem, że podniesienie limitu
    > kredytowego na karcie w mbanku załatwia się w 3 minuty przez telefon. Nie
    > zrozumieliśmy się.

    Chcesz powiedzieć, że pracownik na infolinii, w ciągu 3 minut sprawdził
    Twoją zdolność kredytową i podjął decyzję o przyznaniu wyższego limitu na
    karcie? Ja, gdy podnosiłem limit, zaproponowano mi od ręki dużo niższy, niż
    chciałem. Abym mógł dostać maksymalny, musieli wysłać do analityków wniosek.
    Czekałem ponad 15 minut.

    > A jasne, że pod względem limitów autoryzacyjnych i ich ustawiania mbank
    > jest klasą samą w sobie :D
    Co masz na myśli ?