  • Data: 2009-11-01 07:49:17
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: "Stef9" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:f75d05da-5b01-4fe4-b5dc-f2ed04af1e0d@m26g2000yq
    b.googlegroups.com...

    W mBanku do póki obsługujesz się sam jest wszystko ok, jak masz jakiś
    problem to jest to głównie Twój problem dopóki na ich forum nie
    zrobisz mega awantury, albo nie znajdziesz kilku z podobnym problemem
    i nie zrobisz akcji społecznej typu nabiciwmabank.

    Z mBanku korzystam od lat i nie miałem problemów.
    Kiedyś nie uznawali mojego podpisu na dokumentach,
    bo nie zgadzał się z wzorem. Po wyjasnieniu problem
    nie istnieje od tamtej pory.
    Teraz złożyłem reklamację ws bankomatu i bedzie
    to poważny test na działanie mBanku. Reklamacja jest
    w poczatkowej fazie załatwiania.