    From: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Date: Mon, 2 Nov 2009 00:44:42 -0800 (PST)

    On 1 Lis, 15:49, "zaemka" <z...@o...pl> wrote:

    > to zabezpieczenie to jest fikcja - PILNUJ SWOICH KART I TYLE, mam konto w
    > BZWBK
    > i nijak nie da sie tego uruchomić - a obsługa "marmurkowa" w ogóle nic nie
    > wie na ten temat !
    > pozdr. z.

    Usługę 3D-Secure można aktywować w nowym serwisie transakcyjnym
    BZWBK24. W zakładce 'Karty' należy kliknąć 'Więcej' z prawej strony
    karty, dla której chce się uruchomić usługę. W rozwijanym menu należy
    wybrać 'Włącz 3D-Secure'. I usługa zostanie uruchomiona. Teraz płacąc
    w sklepie internetowym kartą płatniczą (kredytową lub debetową)
    zostajemy przeniesieni do strony logowania do systemu transakcyjnego,
    gdzie trzeba podać NIK i hasło do BZWBK24 oraz zaakceptować transakcję
    smsKodem lub wskazaniem tokena.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.