eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - ku przestrodze
    Date: Thu, 23 Sep 2010 13:09:39 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 27
    Message-ID: <i7fchl$2hva$1@news2.ipartners.pl>
    References: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl> <i7ev8u$2caf$1@news2.ipartners.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-42-50-34.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1285240181 83946 94.42.50.34 (23 Sep 2010 11:09:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Sep 2010 11:09:41 GMT
    In-Reply-To: <6...@g...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536734
    [ ukryj nagłówki ]


    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:6136e736-e285-4457-aa46-109371e3d602@g18g2000vb
    n.googlegroups.com...
    > On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >> Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie
    >> odniesc
    >> do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -
    >>
    >
    > A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
    > przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
    > tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.
    >
    > Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
    > PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
    > nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
    > anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
    > Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).

    Jezeli masz potwierdzenie, ze transakcja zostala anulowana to jest to jakis
    dokument i na jego podstawie mozesz napisac dalej do banku. Powolaj sie na
    swoj dokument swiadczacy o anulowaniu transakcji i napisz, ze w razie
    niepomyslnego rozpatrzenia sprawy, kierujesz ja do arbitra bankowego. Czesto
    to dziala, bo banki wola uniknac sprawy u arbitra, jezeli nie sa w 100%
    pewne swego, a okolicznosci przemawiaja na rzecz klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1