  • Data: 2010-02-13 14:49:42
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 13:40, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Popatrz na te dyskusje. Od trzech dni staram sie ludziom wyjasnic, ze
    > czeki sa OK. I od trzech dni slysze ze "zacofanie".
    Tylko dlaczego w takim razie w UK planują wycofać się z czeków ? Bo
    chyba nie dlatego że czek jest super-nowoczesnym instrumentem
    płatniczym. Nawet posunęli się do stwierdzenia, że obrót czekowy jest
    drogi.

    > Nie twierdze ze czeki sa "lepsze". One dzialaja lepiej w niektorych
    > sytuacjach. Ja naprawde nie mam kompleksow bo nie moge przelac $25.23
    > koledze z pracy na jego konto o dwudziestoszesciocyfrowym numerze. :)
    Ale na Boga: co Ty masz z tym 26-cyfrowym nr - fobię jakąś ? Ludzie Ci
    tłumaczą, że nr przy przelewie robi się metodą kopiuj/wklej a Ty dalej
    swoje. Jakby był 10-cyfrowy to też byś się tego czepiał ?
    Ja sobie bardzo chwalę możliwość założenia lokaty poprzez prosty
    przelew na nr rachunku. Nawet jakby ten nr był 40-cyfrowy to nadal bym
    sobie go chwalił.