  • Data: 2010-02-13 20:26:27
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:2f3b5433-2eac-41ef-b7dd-54d0957cbf3c@q16g2000yq
    q.googlegroups.com

    > Ja sie tylko zastanawiam, jak np. angielskie babcie beda
    > dawac wnukom te najulubiensze prezenty? :) Banknoty w kopercie? Karta
    > pre-paid?

    Jedno jak i drugie ma miejsce od pewnego czasu:)

    > Ale dowodzi ze jest niepotrzebne. Mieszkasz w kraju z populacja 40
    > mln

    Jeżeli weźmiemy całą polonię to pewnie by się tyle uzbierało jak nie więcej
    :)

    > Ja mieszkam w kraju z populacja 300 mln, mam 18-cyfrowy numer konta i
    > 9-cyfrowy SSN, ktore jestem w stanie zapamietac bez zbednego
    > obciazania sobie mozgu.

    O ile z z zapamiętaniem NIPu może być problem (tylko tak naprawdę po co go
    pamiętać - przeciętny człowiek korzysta z niego raptem raz na rok kiedy
    wypełnia PIT) to zapamiętanie PESELu to pikuś - data urodzenia + 5 cyfr,
    których znaczenia nigdy nie zgłębiałem.
    Gorzej będą miały noworodki bo ich PESELe nie są takie łatwe do zapamiętania
    jak w przypadku numerów jakie posiadają ich rodzice.