  • Data: 2010-02-10 19:23:55
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lut, 14:04, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Bo oczywiście za oceanem nikt nie oszukuje i nie kradnie. Wszystko jest
    > fajnie zanim nie oskubią ciebie.

    Alez oczywiscie ze oszukuja i kradna! Na potege! Ale to wcale nie
    znaczy, ze bank musi traktowac pozostalych klientow jak oszustow i
    zlodziei i wymagac od nich zeby udowadniali ze nie sa wielbladami przy
    kazdej nadarzajacej sie okazji.

    > To akurat słaby argument. Nie mamy przypadkiem jakiegoś strasznego kryzysu
    > spowodowanego dawaniem kredytów komu popadnie bez sprawdzania czy są w
    > stanie je spłacać?

    Owszem, ale to wynik naduzyc. Cos jakby w Polsce zaczac masowo
    poslugiwac sie sfalszowanymi zaswiadczeniami o zatrudnieniu albo
    wystawionymi przez firmy - krzaki. Albo gdyby pracownicy bankow
    zaczeli wydawac karty rodzinie i znajomym.

    > Inne przepisy. Tak btw to umowa rachunku to jedna strona (i to niepełna),
    > ostatnio w Polbanku zakładałem.

    Tak, ale te przepisy wymyslaja ludzie. Dla innych ludzi. I w tym tkwi
    roznica w mentalnosci. "Ludzie ludziom zgotowali ten los". Tak btw. te
    umowy i inne dodatki w Pekao zajmuja 6 stron. Nie wliczajac oczywiscie
    "Regulaminu" i "Tabeli oplat i prowizji", "stanowiacych integralna
    czesc niniejszej..." itd., itd...

    Z innych przykladow: absolutnie nie uwazam, ze koniecznosc
    legitymowania sie przy WPLACIE na konto (Alior Bank to byl?) zwieksza
    moje bezpieczenstwo.
    Ja wole powiedziec "Czesc Kate, nie mam przy sobie karty a potrzebuje
    $50" i tak je WYPLACIC.
    Ja naprawde nie zyje w strachu ze "gach bylej zony" wyczysci mi konto.