eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAmeryka idzie do przodu!Re: Ameryka idzie do przodu!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.
    nl!feeder.news-service.com!postnews.google.com!y7g2000vbb.googlegroups.com!not-
    for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Date: Wed, 10 Feb 2010 13:38:43 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 69
    Message-ID: <f...@y...googlegroups.com>
    References: <hkth1h$2hu$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    <e...@t...googlegroups.com>
    <hkudhu$bmg$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@p...googlegroups.com>
    <1...@k...kojer>
    <6...@o...googlegroups.com>
    <383vu56hipd5$.dlg@kojer.kojer>
    <a...@j...googlegroups.com>
    <1...@k...kojer>
    <9...@v...googlegroups.com>
    <1...@k...kojer>
    <8...@o...googlegroups.com>
    <x...@k...kojer>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1265837924 27280 127.0.0.1 (10 Feb 2010 21:38:44 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 21:38:44 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y7g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517924
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Lut, 15:13, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    >
    > Jakich nadużyć? To była polityka banków wciskania kart komu popadnie i
    > zarabiania na tym, że klienci będą się zadłużać. A że się posypało.
    >
    Naduzycie sprawnie dzialajacego systemu przez banki. Ale nie myslisz
    chyba, ze w Polsce sie posypalo mniej, bo trzeba dostarczyc
    zaswiadczenie z pieczatka i pani Zosia dzwoni do kadr?
    >
    > Ja nie przeczę, że w regulaminach itp. jest przerost formy nad treścią.
    > Ciekawszy jest przypadek niby nowoczesnego Multibanku. TOiP ma 135 stron.
    >

    Zawsze mnie zastanawia czy przecietny klient europejskiego banku nawet
    wie jakie sa w tych tabelach uslugi, nie wspominajac o korzystaniu z
    nich. I jeszcze te zerowe stawki oplat / prowizji za polowe
    wyszczegolnionych uslug.
    >
    > To akurat idiotyzm. Prawdopodobnie za wpłatę na obce konto pobraliby
    > prowizję (nie wiem, nie chce mi się ich TOiP sprawdzać).
    >
    Mnie sie chcialo sprawdzic. Przyczyna:

    Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 16 listopada 2000r. o
    przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości
    majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz
    o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2003, nr 153, poz.
    1505). 2. Rozporządzenie (WE) NR 1781/2006 Parlamentu Europejskiego i
    Rady z dnia 15 listopada 2006 r. w sprawie informacji o
    zleceniodawcach, które towarzyszą przekazom pieniężnym (Dz.U. UE nr
    L345 z dnia 8.12.2006 r.)

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/alior_bank_informacja_dla_klientow.pdf

    "Parlament Europejski"... no no...!

    >
    > Wiesz, nie każdy mieszka w maleńkiej mieścinie gdzie wszyscy się znają.

    Oh, Kojer - Europejczyk metropolitalny! :) Ja rowniez nie mieszkam w
    miescinie, gdzie wszyscy sie znaja, zapewniam. I wiem, ze wyplacac "na
    twarz" mozna rowniez w miejscach typu SF, LA i NYC.

    > Podejrzewam, że w małych miejscowościach u nas może być podobnie.

    Czyzby? A swiete przepisy? Wyplata bez karty albo przynajmniej dowodu
    osobistego?

    >
    > To był tylko przykład, że zabezpieczenie jest żadne a w przypadku problemów
    > to tylko prawnicy będą się cieszyć.
    >

    Nie na poziomie sum, ktore przecietny Amerykanin trzyma na koncie
    czekowym czy podrecznym oszczednosciowym. Bank ma to wkalkulowane w
    koszty i woli miec wdziecznego klienta ktory pobiegnie opowiadac
    znajomym i rodzinie jaki to ma fantastyczny bank niz uprzykrzac
    klientowi zycie reklamacjami i procesami.

    Nie wyobrazam sobie np. odpowiednika zadymy "nabici w mBank" w
    Stanach. Po prostu nieoplacalne dla banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1