  • Data: 2010-02-11 11:12:36
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 03:39, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Może bez problemu przelać na anonimową kartę przedpłaconą i wyciągnąć w
    > najblizszym bankomacie. Nie do odzyskania.

    Bez problemu? Jak? Przez telefon? Jaki bank w Polsce oferuje taka
    usluge w obecnych czasach? Bo na pewno nie ten, w ktorym ja mam konto
    w Stanach.

    > Tak myślisz? Czytając o karcie Walmarta mam wrażenie, że tam *se ne da*
    > rozmawiać z żywym człowiekiem bez podania "kodu aktywacyjnego". Piszą ci, co
    > zgubili kod... No ale może racja, GE Bank (= wydawca kart Walmart'u) to nie
    > jest najlepszy przykład.

    Walmart to supermarket. Nie bank.
    Jesli chodzi o GE Bank to MOZNA w nim zrobic wszystko z karta
    kredytowa (saldo, zamkniecie, aktywacja, zmiana adresu, wysylka nowej)
    poslugujac sie numerem karty, imieniem, nazwiskiem, SSN i adresem.
    Sprawdzone osobiscie.
    Nie wiem jak dziala karta Walmart, o ktorej piszesz.

    > UK w Europie??? UK zaawansowane technologicznie? I to TY to piszesz?

    Przelewy juz dochodza w dwie godziny. Nawet w weekend. To chyba stawia
    ich w czolowce, prawda?