  • Data: 2010-02-12 13:41:47
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.02.2010 14:16, kashmiri wrote:

    > Niedokladnie. Numery IBAN we wszystkich krajach (nawet UK) maja sume
    > kontrolna (zawsze dwie cyfry, bo uzywa sie algorytmu opartego na mod 97),
    > zwykle na poczatku numeru, chociaz kt?res z panstw UE ma ja w srodku numeru.

    Z zastrzezeniem, ze numery IBAN nie sa zazwyczaj stosowane w "obrocie
    krajowym", wiec i sumy kontrolnej nie uswiadczysz.

    A moze ma ktos przyklad kraju, poza Polska, gdzie IBAN (a wiec i suma
    kontrolna) jest uzywany w przelewach w kraju (ew. odpada kod kraju, np. PL)?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org