eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
  • Data: 2004-06-28 16:34:07
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > G.Masłowska dostrzega ten problem i dlatego zapowiedziała przedstawienie
    > programu utrzymania polskiej giełdy w polskich rękach
    >
    > mówila o tym w swym przemówniu z 24 czerwca

    Mi jest obojeten w czyich rekach bedzie gielda. Interesuje mnie to, czy
    bedzie lepsza jakosc swiadczonych uslug, czy beda nizsze koszta transakcyjne
    i czy wreszcie zacznie sie karac przestepcow. Tego od 13 lat nie ma i
    dlatego majac tego serdecznie dosc przestalem inwestowac na gPW. Jest tyle
    innych rynkow, na ktorych traktuja inwestora o wiele uprzejmiej.

    Malin