  • Data: 2011-09-23 17:52:04
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:28bjjqe63t7t$.yv0cerfrq4uk.dlg@40tude.net...

    > No właśnie. To totus pisał o futures i włożył mi je w moje usta. Ja
    > pisałem
    > o spot. Potem dołączyłeś się Ty i razem wcisneliście mi w usta to
    > bezsensowne twierdzenie, że ceny futures dyktują ceny spot.
    >
    > Tak jest bardzo często podczas dyskusji z Wami jednocześnie. To mi trochę
    > przypomina teksty Marii Czubaszek o Kaziu ;)

    prześledziłem ten wątek i nie ma tu nic takiego:)

    zareagowałem na Twój wpis:

    większą ilością złotówek niż kiedykolwiek zostało ich wydrukowanych ;)

    który się odnosił do wypowiedzi Emeryta

    Foreksie w sumie dysponują większą iloscią niż 5% złotówek będących w obiegu
    w Polsce. I to właśnie Ci spekulanci ustalają kurs polskiej waluty jako tzw
    niewidzialna ręka rynku...

    i cały czas szło o to, że gracze na forexie kreują rynek nic nie pisałeś o
    żadnym spot:)

    a sprawa benzyny wynikła bo ją nagle dorzuciłeś jako argument:

    upadku złotówki.

    uznałem że to nie jest dowód i tyle:)