  • Data: 2011-09-23 17:52:47
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 19:44:56 +0200, totus napisał(a):

    > To wzmacnia konkurencyjność. Nic nie rozumiesz dewaluacja wzmacnia
    > konkurencyjność. A jeżeli kontrakty na ropę zawyżają cenę benzyny to zakazać
    > takich kontraktów. Przecież pisałem o tym.

    Ja już nie wiem gdzie ja napisałem że ceny futures mają wpływ na spot.
    Owszem czasami mogę sobie wyobrazić taką sytuację (sezonowość). Ale to
    dyskusja o jajku i kurze.

    Powtarzam pisząc forex miałem na myśli Forex jaki znamy z codziennej
    praktyki - a więc ceny spot.

    > Pisałem o tych spekulantach którzy handlują lewarem 1:500 na forex. To tez
    > jest rynek spot?

    Oczywiście tak. Oni handlują na rynku międzybankowym spot (za pośrednictwem
    ale zawsze).

    > To ci co handlują z lewarem to zakała społeczeństwa żywiąca
    > sie zdrową krwią robotników i chłopów.

    Nie wiem o co ci chodzi? Po dłuższej przerwie nie poznaje Cię. Stałeś się
    komunistą?