  • Data: 2006-10-17 17:22:17
    Temat: Re: BPH szczyt chamstwa
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1161104970.847871.81730@m73g2000cwd.googlegroup
    s.com...
    >ochroniarz sobie darował pewnie z tego względu, że nie ma prawa
    użyć przemocy fizycznej bez konkretnej przyczyny :) później to on
    mógłby stracić licencje i ma popracowane :)

    tam jest cos takiego - przynajmniej jakiś czas temu było że po którejś
    godzinie jest czynna tylko jedna kasa i okienko (nie bardzo pamiętam -
    jakies obsługi klienta - i właśnie w tym okienku robiłem przelew western
    union). Kobietę która miała na moje oko "ze 70 lat" ganiali z kasy do
    okienka tak ze i w jednym miejscu i w drugim musiała po 2 razy stac w
    cholewnie długiej kolejce (przelew WU wysyłałem 1.5 godziny!!) Więc ta
    starsza pani podeszła ponownie do okienka i poprosiła czy mogłaby nie wiem
    odebrac coś bądź podpiać jakiś dokument w sprawie którego przyszła bez
    ponownego stania w kolejce -> została od stóp do głów zjechana przez
    gówniarę że aż starsza pani łzy w oczach miała gdy po raz kolejny stała
    daleko za mną.... ciśnienie mi wtedy skoczyło baaardzo ...

    PS zgoła odmienne wrażenie miałem w małym oddziale przy wiatracznej - bardzo
    miło - ale system im nie działał więc nie udało mi się tam przelewu
    zrealizować ... :D

    pozdrawiam
    @dams