  • Data: 2006-10-17 17:09:30
    Temat: Re: BPH szczyt chamstwa
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > zwracać uwagę ??????????? było opierdolić porządnie, jakiegos szefunia czy
    > kierownika wezwać i takiego zamieszania narobić że głowa mała.

    Musze przyznać, że to jest też dość skuteczny sposób, aczkolwiek
    nie zawsze skutkuje. Wszystko zależy od tego jak barzo kierownik czy
    szef jest związany z pracownikiem i czy był przy danej sytuacji,
    jeżeli trafimy na kierownika czy szefa o podobnym poziomie kultury co
    obsługujący pracownik to jeszcze może się zacząć tak samo
    wydzierać przez telefon dalszy rozwój sytuacji jest już zależny od
    podejścia do życia osoby składającej skarge: można się kłócić
    dalej albo rzucić słuchawką :)

    >Kiedyś miałem
    > podobną sytuacje aczkolwiek to nie była moja babcia i tez to było w BPH na
    > kłopotowskiego - ochroniarz się do mnie przypucował dodatkowo więc mu
    > powiedziałem że możemy wyjść na zewnątrz.... nie zdecydował się

    ochroniarz sobie darował pewnie z tego względu, że nie ma prawa
    użyć przemocy fizycznej bez konkretnej przyczyny :) później to on
    mógłby stracić licencje i ma popracowane :)