eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH szczyt chamstwaRe: BPH szczyt chamstwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gamma.ru!Gamma.RU!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!newsfeed.ic
    l.net!proxad.net!216.239.36.134.MISMATCH!postnews.google.com!b28g2000cwb.google
    groups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...com" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH szczyt chamstwa
    Date: 17 Oct 2006 10:32:18 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <1...@b...googlegroups.com>
    References: <eh2s0o$jri$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <49025$4535091a$57cfae89$3143@news.chello.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <3940d$45351144$57cfae89$7502@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.168.214.73
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1161106343 19775 127.0.0.1 (17 Oct 2006 17:32:23 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Oct 2006 17:32:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3940d$45351144$57cfae89$7502@news.chello.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    Maxthon),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b28g2000cwb.googlegroups.com; posting-host=81.168.214.73;
    posting-account=04kcIw0AAACLUhL1hUuOGQtXK9hVvLAo
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:398761
    [ ukryj nagłówki ]

    > została od stóp do głów zjechana przez
    > gówniarę że aż starsza pani łzy w oczach miała gdy po raz kolejny stała
    > daleko za mną.... ciśnienie mi wtedy skoczyło baaardzo ...
    >
    > PS zgoła odmienne wrażenie miałem w małym oddziale przy wiatracznej - bardzo
    > miło - ale system im nie działał więc nie udało mi się tam przelewu
    > zrealizować ... :D
    >

    Później się dziwić, że starsi ludzie nie chcą mieć doczynienia z
    bankami, przelewami itp tylko wolą spokojnie emeryture do domu
    dostawać...

    Niektórzy powinni się kultury nauczyć. Kiedyś miałam opory przed
    opierniczaniem podagentów za takie czy inne załatwianie spraw z
    klientami, ale od jakiegośą czasu zauważyłam, że jak się im raz a
    porządnie do rozumu przemówi to od razu jest na nich mniej skarg od
    klientów i mniej telefonów z pretensjami co do obsługi.

    Przyznam, że zdarza mi się też niektórych klientów do porządku
    doprowadzać, ale są to ludzie młodzi, którzy chcą się wykłocać
    o coś o czym nie mają zielonego pojęcia i nie dadzą sobie na
    spokojnie wytłumaczyć o co chodzi. Całe szczęście, że to są
    sporadyczne przypadki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1