eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
  • Data: 2011-05-11 23:04:15
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ach, to trzeba Waszej Wielmożności propozycje składać, z których Wasza
    > Wielmożność łaskawie skorzysta (albo i nie)? Rozumiem.
    > A jaki interes miałby bank w dobrowolnym ograniczaniu się?
    > KJ

    kolego-czepiasz sie. byly kilka razy negocjacje jakichs tam grup z bankiem i
    bank uznal, ze ich propozycja dla celej grupy jest zajebista i koniec i
    kropka. nieco wczesniej tez byla propozycja dla Mojej Wielmoznosci ale marze
    na poziomie 3,59 uznalem z probe wyjebania mnie w kosmos i Moja Wielmoznosc
    nie przyjela takiej propozycji...

    --
    pozdrawiam, wromek