eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE Bank: Klienci pozwali bank do sądu, bo uważają, że zawyżał oprocentowanie kredytu. › Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
  • Data: 2011-05-11 23:13:26
    Temat: Re: BRE Bank: Klienci pozwali bank do s?du, bo uwa?aj?, ?e zawy?a? oprocentowanie kredytu.
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kredyt w CHF z 2004r mam obecnie na 2.6%, wiec troche odwazna ta teoria,
    > ze mozna z ulicy dostac lepsze warunki niz proponuja dla starych
    > kredytow...

    no wlasnie, masz kreske teaz na 2,6 a nam chca wcisnac marze 2,5 przy czym
    jak bralem kredyt to wystarczylo im 1,1.
    niech podejdą indywidualnie i cos fajnego zaproponują to sie ludzie zgodzą
    ale teraz to juz zaczyna robic taka atmosfera, ze beda walczyc do upadlego w
    tych sadach.
    dla mnie to jest w sumie zabawa bo ja nadplacam mies. cos kolo 100 pln bo
    mam teraz "decyzją zarządu" 3,7 ale są ludki co mies. po 600-700 pln mają do
    nadplacenia a to juz rocznie robi kwotke, nie wspominajac ile to bedzie
    przez nast. 30 latek ;)

    --
    pozdrawiam, wromek