eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK kolejna żenadaRe: BZWBK kolejna żenada
  • Data: 2008-01-30 22:44:53
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "skarb" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
    > O prowadzenie konta/karty na pewno.
    > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
    > rozwiazales?

    Ja jak likwidowałam tam konto studenckie, to pani "za ladą" wymieniała
    wszystko, co mogłam mieć aktywne i jak na coś trafiła, to odznaczała w swoim
    komputerze. Trochę to trwałoi zastanawiałam się też, dlaczego nie robi się
    wszystko automatem... osobno rachunek, powiadomienia mailem o saldzie,
    dostęp do www, polecenia zapłaty...
    Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
    konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".

    Pozdrawiam,
    Magda


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1