  • Data: 2010-01-22 09:18:25
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XYZ" hjbkbm$oph$...@n...onet.pl

    > Oj masz, masz. Może ty tego nie uważasz za hobby, ale samo pisanie na grupy w stylu
    jaki to robisz można już co najmniej nazwać w
    > ten sposób.

    hobby [wym. hobbi] n ndm

    <<szczególne upodobanie do czegoś, ulubione zajęcie,
    któremu się poświęca wolny czas; konik, pasja>>

    Mieć jakieś hobby.
    Filatelistyka to jego hobby.
    ang.

    Nie piszę z upodobania i nie piszę w wolnym czasie. :)
    Piszę, albowiem :) muszę pisać. Podobnie z jedzeniem czy oddychaniem.
    Wprawdzie arcybiskup Ozorowski próbuje oduczyć ;) mnie i oddychania
    (bo mu za ciasno na świecie wraz ze mną) i jedzenia, ale i jem,
    i piszę, i oddycham -- z konieczności. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'