  • Data: 2010-01-22 10:57:33
    Temat: Re: BZWBK traktuje ludzi jak przestepców
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hjbq3p$bjc$1@inews.gazeta.pl

    > A te ,,bardziej skomplikowane operacje'' to na przykład zamknięcie konta?

    Jak czytam to co piszą inni to trochę mnie to przeraża, ale ja osobiście mam
    całkiem pozytywne doświadczenia.
    Zanim otworzyłem u nich walutowe posiadałem m. in. rachunek oszczędnościowy.
    Kiedy postanowiłem wziąć rozwód z BZ WBK nie miałem żadnych problem z
    zamknięciem, nagabywaniem na zostanie itp. Pani się tylko zapytała czemu
    zamykam, odpowiedziałem, że już nie potrzebują tego konta bo przeniosłem się
    do konkurencji - wystarczyło. Kilka miesięcy nie miałem z nimi nic wspólnego
    aby na powrót się z nimi związać po przez konto walutowe.

    Nie zmienia to jednak faktu, że mimo to że darzę ich sympatią (zielony
    kolorek tak na mnie chyba działa) to raczej z walutowego prędzej czy później
    też zrezygnuję - z wygody. Blisko mojego "kwadratu" pojawił się ING, który
    oferuje mi to samo co BZ WBK - darmowe prowadzenie konta walutowego no i nie
    będę musiał teraz spacerować ponad 15 minut do oddziału by wyciągnąć
    pieniądze :)