eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - żebranie o klienta i statystykiRe: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
  • Data: 2008-06-20 11:20:15
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: pb158 <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ns pisze:
    > Poziom obsługi tego banku ogólnie rzecz mówiąc jest żenujący, wyjątki
    > tylko potwierdzają regułę.

    Z bzwbk wypisałem się w kwietniu (po 6 latach) gdyby nie stała co
    miesięczna opłata może tego bym nie zrobił, byłem w wielu bankach ale
    tam poziom sprawdzania klienta zaczyna sięgać poziomu pkobp sprzed 10
    lat, ten bank ma bardzo dobry i bezpieczny system internetowy (o ile nie
    najlepszy w Polsce) ale podejście do klienta i opłaty to dno zupełne.
    Mam porównanie z mBankiem na koncie firmowym, osobistym i innych, w
    mBanku czuję się jak u siebie w domu, a na pewno nie czuję się jak
    złodziej i oszust, którego cały czas sprawdzają czy aby nie chce oszukać
    banku (PKOBP, BZWBK i inne banki "sprawdzacze" wszystkiego łącznie z nr
    buta ). Jedyne z czego się nie wypiszę z BZWBK to konto maklerskie po
    dzień dzisiejszy uważam, że lepszego konta do inwestowania na giełdzie i
    to nie tylko polskiej nie ma (chyba ,że jestem w błędzie to proszę
    wskazać lepszy rachunek).

    PZDR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1