eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - żebranie o klienta i statystyki › Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
  • Data: 2008-06-20 11:35:32
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Cze, 13:20, pb158 <p...@i...pl> wrote:
    > ns pisze:
    >
    > > Poziom obsługi tego banku ogólnie rzecz mówiąc jest żenujący, wyjątki
    > > tylko potwierdzają regułę.
    >
    > Z bzwbk wypisałem się w kwietniu (po 6 latach) gdyby nie stała co
    > miesięczna opłata może tego bym nie zrobił, byłem w wielu bankach ale
    > tam poziom sprawdzania klienta zaczyna sięgać poziomu pkobp sprzed 10
    > lat, ten bank ma bardzo dobry i bezpieczny system internetowy (o ile nie
    > najlepszy w Polsce) ale podejście do klienta i opłaty to dno zupełne.
    > Mam porównanie z mBankiem na koncie firmowym, osobistym i innych, w
    > mBanku czuję się jak u siebie w domu, a na pewno nie czuję się jak
    > złodziej i oszust, którego cały czas sprawdzają czy aby nie chce oszukać
    > banku (PKOBP, BZWBK i inne banki "sprawdzacze" wszystkiego łącznie z nr
    > buta ).

    Jak sie objawialy te sprawdzania?????
    mam u nich konto i KK i jakos narazie nic nie zuwazylem, zeby mnie
    przesladowali telefonami czy inaczej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1