eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK znowu porażkaRe: BZWBK znowu porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.gamma.r
    u!Gamma.RU!postnews.google.com!c4g2000hsg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK znowu porażka
    Date: Mon, 21 Jan 2008 15:14:17 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <d...@c...googlegroups.com>
    References: <4794dfac$1@news.home.net.pl> <fn2oac$6sk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <47950be3$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1200957258 2012 127.0.0.1 (21 Jan 2008 23:14:18 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jan 2008 23:14:18 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c4g2000hsg.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.10) Gecko/20071115
    Iceweasel/2.0.0.10 (Debian-2.0.0.10-0etch1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435734
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Sty, 21:17, "darek" <b...@h...pl> wrote:
    > Użytkownik "Gostecka" napisał w wiadomości:
    >
    > > jesli to jest karta na twoje nazwisko to wszystko będziesz miał pod tym
    > > samym NIK-iem
    >
    > Mam nadzieję, ze twoje słowa spełnią się. Może i w Twoim oddziale pracują
    > kompetentne osoby ale np w moim mieście, czyli Szczecinie jeszcze na takowy
    > oddział nie trafiłem. Ten bank ma całkiem sporo fajnych produktów ale ich
    > "manualna" obsługa w oddziale poraża a bez oddziału pewnych rzeczy
    > "niedasie". Poraża do tego stopnia, że już nie raz miałem wątpliwość, czy
    > nie pomyliłem drzwi i gdyby nie kojąca zieleń ścian eksplodowałbym
    > natychmiast.
    >

    Ale kompletujac informacje z "bzwbkphone" z wiadomosciami pracownika
    mozna wspolnie osiagnac konsensus. Na infolini najlepiej jak
    przelacza, albo sie skonsultuja, ze specjalista produktowym. Wtedy
    jest najbardziej wiarygodna informacja, czesto sprzeczna z
    informacjami pracownika (w ten sposb wymusilem zmiane dnia rozliczenia
    na KK, co podobno bylo mozliwe wylacznie na goldach - pracownica
    konsultowala telefonicznie 20 minut - nie popuscilem az dotarla do
    produktowego i ten ja poprowadzil - w systemie miala opcej nieaktywne,
    ktore jednak dzialaly - stad nieporozumienie)
    Wniosek - jak wiemy, ze cos jest - trzeba zmusic pracownika do
    konsultacji telefonicznych - np. w jednych oddzialach wiedza, ze do 5
    tys KK na oswiadczenie, w innych nie.

    Tak przy okazji - mamy tam tyle bezplatnych przelewow do obcych
    bankow, ile kont oszczedzajacych - przynajmniej tak wynika z TOiP -
    jeszcze nie sprawdzalem ;)

    J

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1