  • Data: 2008-01-22 19:36:46
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam takie inne pytanko i może będziesz coś wiedzieć w temacie.
    Wprowadzili do kk te 3D, podobnież dla ochrony. Uaktywniłem to, ale
    stwierdzam, że to trochę pic na wodę fotomontaż, bo są strony na których
    to nie działa, więc równie dobrze ktoś może coś mi nabroić na kk czy to w
    3D czy w 2D ;) - teraz jeszcze dodatkowo mi przysłali, dla zachęty
    pewnie, obciążenie za smsy wysyłane, więc już całkiem miarka się
    przebrała. No i zadzwoniłem i Pani powiedziała, że mi wyłączyli, ale
    jednak nie wyłączyli :/ Jak na allegro mam aukcję z "płatnością allegro"
    to jest tak, że po wpisaniu nr karty i innych danych dostaje pytanie czy
    chce użyć 3D ja mówię, że "nie" a to mnie i tak przerzuca i chce NIK i
    hasło po czym mnie rezolutnie informuje, że muszę poprawić czy jakoś tak,
    a po 3 próbie odrzuca całkowicie. Mówiłem to Pani na partyline, ale jakoś
    nic z tego.

    Xenocide