    From: "Janusz Zaręba" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank nie wykonał umowy - co robić?
    Date: Tue, 9 Sep 2008 19:34:17 +0000 (UTC)

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > jak więcej niż 8kzł to już tylko sąd i mam nadzieję, że temat nie dotyczył
    > kont z dz. gosp., bo wtedy arbiter też nie pomoże...

    ####################################################
    ######################
    Odpowiadam:
    oczywiście nie była to dz. gosp.
    Po prostu od kilku tygodni wiadomo, że dolary idą w górę i można zarobić.
    Chciałem więc kupić dolary. Każdy przecież może tak zrobić.
    Aby je kupić zerwałem inną lokatę (i to też sa moje straty).
    Bank sporządził umowę której SAM NIE AKCEPTUJE!?!?!?!?
    Ja dowiaduje się o tym w piatek wieczorem tzn. w chwili kiedy nie mżna już nic
    zrobić do poniedziałku.
    W poniedziałek kurs usd jest już dużo wyższy (więc tyle już sytarciłem (kilka
    tyś zł. - z winy tego, że baba w banku nie potrafi napisać zlecenia)i cały
    czas idzie w górę.

    Byłem już w banku 2 razy wyjaśniać tą sprawę, a każdy dojazd do banku mnie
    kosztuje więc to także jest moja starata z powodu tego, że baba w banku która
    otrzymuje wynagrodzenia za pisanie zleceń robi to źle.

    Ponieważ Arbiter Bankowy rozstrzyga sprawy do 8tyś. zł., a ja zleciłem
    przewalutowanie na kwotę dużo wyższą (kilkadziesiąt tyś.) to czy mogę złożyć
    wniosek o Arbitra Bankowego do kwoty 8 tyś. zł czy nie?