  • Data: 2009-02-17 18:43:49
    Temat: Re: Banki lekceważą ustawę o ochronie danych osobowych
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja tak. Ty za to chyba jeszcze sie nie dobudziles. Hint... Sprobuj
    > poszukac podobienstw miedzy listonoszem a tym czlowiekiem, ktory
    > dzwoni z oferta. Ja je znalazlem.

    Nie wiem jak do Ciebie, ale do mnie człowiek dzwoniący zwykle
    przedstawia się: "dzwonię z Polbanku/citibanku/Multi/ery" itp.
    Z konkretnej instytucji. Nie wiem czy jest to integralna część banku,
    czy może wyałtsorsowana czy jeszcze jakoś inaczej. Z mojego punktu
    widzenia dzwoni z konkretnej instytucji. Nie jak listonosz który jest
    tylko transportem przenoszącym listy. Jeśli już szukamy odpowiednika z
    CC, to byłby to raczej przedstawiciel banku (*tego jednego*)
    który do mnie przyjeżdża, żeby wcisnąć ofertę.

    Czy czujesz różnicę między:
    listonosz robiący *tylko* za transport
    przedstawiciel *konkretnej* instytucji?

    Jeśli nie, to nie mamy o czym rozmawiać.

    Sprowadzając sprawę do absurdu, tylko w drugą stronę, powinniśmy czytać
    wszystkie spamy które do nas przychodzą, przecież tyle pracy zostało
    włożone w przygotowanie pięknych obrazków penisa, pastylek wiagry itp :)
    KJ