eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[polbank] niechciane telefony z ofertamiRe: Banki lekceważą ustawę o ochronie danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki lekceważą ustawę o ochronie danych osobowych
    Date: Wed, 18 Feb 2009 00:54:49 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <gnfio9$16l$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gn92nm$d14$1@inews.gazeta.pl>
    <gna64g$rc1$1@inews.gazeta.pl><gna6j9$96n$1@news.wp.pl>
    <gna8ao$7oj$1@inews.gazeta.pl><gna8v4$ag2$1@news.wp.pl>
    <8...@k...kjonca><gnb79a$pme$1@news.wp.pl>
    <gncc8g$9uu$1@nemesis.news.neostrada.pl><gncg4o$nvr$1@news.wp.pl>
    <8...@k...kjonca><gncj7b$qg4$1@news.wp.pl>
    <8...@k...kjonca><gnck79$ro7$1@news.wp.pl>
    <8...@k...kjonca> <gncmli$jl$1@news.wp.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <gndqdo$ife$1@news.wp.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <gnevq0$e4g$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.136.50.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1234914892 1237 195.136.50.69 (17 Feb 2009 23:54:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Feb 2009 23:54:52 +0000 (UTC)
    X-User: slaw
    In-Reply-To: <gnevq0$e4g$1@news.wp.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.19)
    Gecko/20081204 SeaMonkey/1.1.14
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475660
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    > ... nasi koledzy tego nie zauwazaja. Mszcza sie za system na
    > poslancach. Jak widac sprawia im to dzika satysfakcje.

    My nie zauważamy ? Wręcz przeciwnie, widzimy więcej od Ciebie. W
    szczególności widzimy pewne sprzężenie zwrotne, którego starasz się nie
    dostrzec.

    Stwierdziliśmy już wcześniej, że nie można wpłynąć bezpośrednio na
    zleceniodawcę dzwonienia (np. bank), bo ignoruje żądania, żeby nie
    dzwonił z duperelami. Możemy jednak na niego wpłynąć pośrednio -
    podnosząc znacząco koszty u zleceniobiorcy (telemarketera).

    Przeciągając rozmowę i nic nie kupując powodujemy, że zysk telemarketera
    w przeliczeniu na pojedynczą rozmowę spada a koszt (pracy+połączenia
    telefonicznego) rośnie. Zatem przestaje się opłacać realizowanie
    zlecenia dzwonienia przy dotychczasowych cenach wynegocjowanych ze
    zleceniodawcą. Ceny (dla banku) muszą wzrosnąć. I teraz sztuka polega na
    tym, żebyśmy napompowali koszty do takiego poziomu, że bankowi
    przestanie się opłacać dzwonienie, albo zacznie się opłacać
    odfiltrowywanie "uciążliwych klientów" z listy przekazywanej
    telemarketerom. Co w sumie będzie się opłacało i nam, klientom, i
    telemarketerom.

    Nie mścimy się na posłańcach tylko zmuszamy ich do przekazywania
    informacji również w drugą stronę - tak jak listonosz ma obowiązek
    zwrócić przesyłkę do nadawcy jeśli odbiorca odmówi jej przyjęcia. Jak
    widzisz na poczcie dawno już o tym pomyśleli.

    --
    Slaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1