    From: " kc" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Będzie dobrze
    Date: Fri, 10 Aug 2012 18:38:53 +0000 (UTC)

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Giełda już na tej grupie dyskusyjnej prawie nikogo nie interesuje. Do dziś
    nie
    > odpowiedziałeś na moje pytanie gdzie jest ta "szalejąca inflacja" ?
    > Od dawna nikt już tutaj nie dyskutuje ani o sytuacji na giełdach ani o
    > walutach ani o sytuacji makroekonomicznej.
    > Paru wytrwałych zapaleńców handluje sobie wirtualnie futrami i to wszystko.
    >
    > p.s. Z takimi prymitywnymi i moherowymi poglądami jakie masz po wymianie
    > poglądów ze mną zostaną ci na długo tylko siniaki na d...ie więc sobie
    odpuść.

    Gdybyś nie używałepitetów, byłbym taktowniejszy, a tak powiem wprost : jesteś
    głupszy od mojego lewego buta.
    Wyraźnie pisałem, że giełda jest wskaźnikiem wyprzedzającym koniunkturę
    gospodarczą lub inflację. Zob. szkoła austriacka. Mówi ona, że przebieg cyklu
    ekonomnicznego jest nie tyle odzwierciedleniem naturalnego stanu gospodarki
    ile odzwierciedleniem podaży pieniądza.

    Rozumiesz, ćwoku załgany,że zacytuję mojego ulubieńca, co to znaczy
    wyprzedzający? Nie rozumiesz, więc będziesz zawsze kupował na górce, a
    sprzedawał w dołku.

    I nie chce mi się z tobą więcej gadać.

    kc