  • Data: 2005-05-07 06:34:53
    Temat: Re: Bezpieczenstwo eKarty -- dowolne operacje banku?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Pilichowski wrote:
    > On 6 May 2005 22:49:28 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >

    > Wszystko swietnie, ale to przeczy temu, co mbank tak zachwalal.

    Oczywiscie.

    > Np. mbank odblokowuje te srodki, wiec teraz przy nastepnej transakcji,
    > inna firma moze mi je przejac.
    Inna firma sama z siebie ci tego nie przejmie jezeli nie wyrazisz na to
    zgody.
    A saldo konta to masz ty pilnować i wiedzieć na co już kasę wydałeś, a
    na co nie.

    > Dla bezpieczenstwa, oczywiscie moge odblokowane srodki przerzucic na
    > ekonto, ale tam z kolei ja musze pamietac jakie zakupy robilem i caly
    > czas pilnowac, zeby byla kasa na laczna sume zakupow.

    No przeciez nikt inny tego za ciebie nie zrobi,

    > Inna sytuacja to taka, gdzie rezygnuje z zakupu, ale firma znajac ten
    > system mbankowy, sama z siebie nie rezygnuje z blokady tylko czeka
    > troche. mbank odblokowuje mi srodki, a po miesiacu sklep jednak prosi
    > o kase -- w efekcie mam debet.

    Ty zrezygnowałeś z zakupu a sklep obciąża ci kartę?
    Wówczas składasz reklamację, że takiej transakcji nie było i sklep
    oddaje kase

    > Ale to zadna krzywda dla Ciebie, zgadza sie? Skoro dokonales zakupu,
    > to te zablokowane srodki w zaden sposob nie przeszkadzaja, ani nie
    > naruszaja bezpieczenstwa. Odblokowanie -- i owszem.

    Odblokowanie niczego nie stwarza, bo odblokowanie nie daje ci zielonego
    światła do wydania tej kasy, skoro wiesz ze transakcja miała miejsce.
    Nie tędy myślenie.