  • Data: 2005-05-07 06:25:10
    Temat: Re: Bezpieczenstwo eKarty -- dowolne operacje banku?
    Od: Maciej Pilichowski <b...@S...FM> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 May 2005 22:49:28 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Może Ty wolałbyś mieć zablokowane środki,
    >aż do rozliczenia transakcji, co może oznaczać, że czasem na wieki
    >(do transakcji mogło w koncu nie dojść), ja jednak wolałbym by blokada
    >schodziła z konta w rozsądnym czasie.

    Wszystko swietnie, ale to przeczy temu, co mbank tak zachwalal.

    Np. mbank odblokowuje te srodki, wiec teraz przy nastepnej transakcji,
    inna firma moze mi je przejac.
    Dla bezpieczenstwa, oczywiscie moge odblokowane srodki przerzucic na
    ekonto, ale tam z kolei ja musze pamietac jakie zakupy robilem i caly
    czas pilnowac, zeby byla kasa na laczna sume zakupow.

    Inna sytuacja to taka, gdzie rezygnuje z zakupu, ale firma znajac ten
    system mbankowy, sama z siebie nie rezygnuje z blokady tylko czeka
    troche. mbank odblokowuje mi srodki, a po miesiacu sklep jednak prosi
    o kase -- w efekcie mam debet.

    >Zauważ, że bank nie ma pojecia czy do transakcji ostatecznie doszło
    >czy może jednak nie, a bywa, że obciażenie transakcji przychodzi
    >czasem po wielu miesiącach i to nie z winy banku.

    Ale to zadna krzywda dla Ciebie, zgadza sie? Skoro dokonales zakupu,
    to te zablokowane srodki w zaden sposob nie przeszkadzaja, ani nie
    naruszaja bezpieczenstwa. Odblokowanie -- i owszem.

    milego dnia zycze
    hej

    --
    Maciej "MACiAS" Pilichowski http://bantu.fm.interia.pl/

    M A R G O T --> http://www.margot.cad.pl/
    automatyczny tłumacz (wczesna wersja rozwojowa) angielsko-polski