eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
  • Data: 2003-10-27 14:37:35
    Temat: Re: Bezprawne zatrzymanie i zniszczenie karty - kto odpowie ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > >>Sklep jak chce byc porzadny to moze sciagnac policje ale g* im do czegos
    > >>co nie jest ich.
    > >
    > > Ani Twoje. Karty sa wlasnoscia wydajacych je banków.
    >
    > W porzadku. Wiec niech sie skontaktuja z bankiem u mu te karte oddadza.

    A co Ty masz do tego? W końcu to nie Twoja karta tylko banku.


    > Tak czy owak moga robic co chca ale jesli jak kazdy maja ponosic
    > konsekwencje jesli cos spieprza. Za nowa karte trzeba zaplacic.

    A to już inny problem. Zazwyczaj jako klient banku płacisz za "wydanie" bądź
    "użytkowanie" karty. Jednocześnie bank w regulaminach kart często zastrzega,
    że nie ponosi odpowiedzialności za błędy bankomatów/terminali itp. Pewnie
    jest możliwość (to juz do prawników ;-))), aby skarżyć aklajera z powodu
    strat spowodowanych błędnym komunikatem o konieczności zatrzymania karty,
    ale musisz się liczyć z tym, że będziesz musiał udowodnić, że straty
    poniosłeś. Nie wiem też jak zostanie potraktowany fakt, że nie jesteś
    właścicielem rzeczy, której zniszczenie spowodowało Twoje ewentualne straty
    (jest tu jakiś "cywilista" ;-)))) ? )



    --
    Pozdrowienia,
    Glenn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1