  • Data: 2009-11-02 21:10:43
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dyskutujesz z tym trollem co to się zachwyca bankami w UK i od miesięcy,
    > jak nie lat narzeka na swoją nieudolność w znalezieniu banku w Polsce,
    > który nie rżnie na opłatach.

    Swoja nieudolanosc?
    To ty tanczysz jak bank ci zagra nie ja... Zastanow sie nad tym. Ja jedynie
    mowie jak jest tam za granica.
    Ze mozna za darmo, ze nawet nie mozna ale inaczej sie nie da! A ty poniewaz
    dla ciebie to jest nie do przejscia, ze... moze byc bankowosc za darmo
    obrzucasz inwektywami...
    Moje teksty nie obrazaja nikogo maja na celu jedynie pokazac jak w Poslce
    banki kroja ludzi a ty jeszcze temu przyklaskujesz i merdasz ogonkiem bo "to
    takie nowoczesne byc krojonym przez bank".

    > Nie przegadasz, już mu podawali przykłady, i tak je olewał. :)

    Jeszcze nikt mi nie podal ani jednego banku ktory byl by w 100% za darmo -
    chyba, ze nie rozumiesz co znaczy darmo - to ci wyjasniem, ze oznacza to, ze
    bez wzgledu co dzieje sie na koncie ile razy i byle gdzie wyplace gotowke,
    wysle przelewy w kraju, aplace za rachunki - nikt za to mnie nie skasuje -
    to znaczy za darmo, wiec pokaz mi te przyklady takiego banku w Polsce.
    Albo zamilcz. Jesli jedyne co masz do powiedzenia to obrazanie ludzi. Bo
    naprawde nie kazdy jest taki bogaty jak ty, ze moze sponsorowac banki, ja
    dmucham na kazdego pena, bo zaden bank nie podaruje mi nawet zlamanego pena.