  • Data: 2009-11-02 21:33:57
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nikt mi nie podal ani jednego banku ktory byl by w 100% za darmo -
    > chyba, ze nie rozumiesz co znaczy darmo - to ci wyjasniem, ze oznacza to,
    > ze bez wzgledu co dzieje sie na koncie ile razy i byle gdzie wyplace
    > gotowke, wysle przelewy w kraju, aplace za rachunki - nikt za to mnie nie
    > skasuje - to znaczy za darmo, wiec pokaz mi te przyklady takiego banku w
    > Polsce.
    > Albo zamilcz. Jesli jedyne co masz do powiedzenia to obrazanie ludzi. Bo
    > naprawde nie kazdy jest taki bogaty jak ty, ze moze sponsorowac banki, ja
> [...]
    No a nie mając konta nie płacisz za przelewy? A raczej za wpłaty gotówkowe
    na konta wierzycieli?
    W mBanku masz wszystko za darmo, nie musisz korzystać z internetu. A mam
    jeszcze konto w PekaoSA, gdzie od samego założenia mam zero zł. i go nie
    używam - brak opłat. Wpłaty i wypłaty masz za darmo. A wpłaty gotówkowe za
    rachunki to już sobie porobisz jak do tej pory - czyli bez konta. (Skoro nie
    możesz skorzystać z sieci - bo w sieci są za darmo.)

    A.