    From: "Bulisoft" <Bulisoft@WYTNIJ_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Date: Thu, 10 Sep 2009 12:28:00 +0000 (UTC)

    ja mam rachunek brokerski w Aliorze od około 3 miesięcy, złego słowa nie moge
    powiedzieć, raz w sumie była mała awaria ale to z 2 godziny trwało pozatym ocena bdb,
    czasem w szczycie strona troche mi zwalnia nie wiem czy to wina mojej Opery czy ich
    servera ale da sie pracowac, założylem sam rachunek brokerski bez konta, nie płace
    nic prócz prowizji, które są chyba najniższe na rynku, nie mam dużego kapitału więć
    uważam, że gdybym musiał płacic jeszcze jakies inne opłaty to by bylo nie ciekawie,
    dawniej myślałem o emaklerze z mbanku ale w porównaniu z aliorem jest mizerny :)
    co do rankingu to polecam tę strone http://buffett.pl/rb.html jest tam tabelka
    wszystko ładnie spójnie opisane, gdybym miał grubszy portfel chyba nadal zostałbym
    przy aliorze ewentualnie rozwarzyłbym BOŚ-ia choc w sumie nie wiem co w nim lepszego,
    aczkolwiek znajomi mają i sobie chwalą :)
    pozdrawiam