  • Data: 2009-03-08 19:10:26
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Mar, 13:10, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > A mnie by interesowala "normalna" kredytówka w USA, tak zeby juz tworzyla mi sie
    historia kredytowa w tym pieknym kraju, do którego sie moze kiedys wybiore, jak mnie
    zaprosza i zaplaca podróz. Wprawdzie nie mam SSN - ale przeciez to nie jest
    konieczne.

    Masz tu, kashmiri. Pogadalem z robotem z BoA, bo sie przejalem Twoim
    losem: :D

    Thank you for choosing Bank of America. An operator will be with you
    shortly.

    You are now chatting with Melissa.

    Melissa: Hello, how may I help you complete your online credit card
    application today?

    you: Hi Melissa, I'm looking for a credit card for a foreign friend of
    mine who will be visiting in the summer. Is it possible for him to get
    a Secured Visa Credit Card if he has no Social Security Number?

    Melissa: Good afternoon! No, he will need either a Social Security
    Number or Tax Payer ID in order to open a Secured Card with us.

    you: Thanks a lot for your help! Have a good one!

    I to by bylo na tyle...