eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak obsługi kart American ExpressRe: Brak obsługi kart American Express
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak obsługi kart American Express
    Date: Wed, 21 Jul 2004 15:25:23 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <cdlqs8$egh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <cdlbkj$hi2$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdlc83$9p9$2@inews.gazeta.pl>
    <cdlg30$d7r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1090416329 14865 80.55.241.182 (21 Jul 2004 13:25:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jul 2004 13:25:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cdlg30$d7r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.1) Gecko/20040707
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:308904
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Piotr napisał:
    >>Jestes pewien? A co Twoim zdaniem znaczy dla goscia z zagranicy PolCard,
    >>eCard i AllPay? IMHO dokladnie nic. W stanach sklepy same obsluguja
    >>transakcje (tzn. z punktu widzenia klienta) i jakos nie ma problemu.
    >
    > Imho więcej niż defaultowy sklepik oscommerce, bez ssl'a i podstawowych
    > danych sprzedawcy.

    Chwila, chwila, a czy ja gdzies napisalem, ze bez ssla i danych
    sprzedawcy? Chodzi mi o normalny powazny sklep internetowy, z sslem
    (czyli wykupionymi certyfikatami), pelnymi danymi itd. W czym on jest
    gorszy dla przecietnego europejczyka od PolCardu lub eCardu? Jaka
    kupujacy ma gwarancje, ze w przypadku fraudu PolCard lub eCard
    jakkolwiek zareaguja?

    Ja wiem, co to jest PolCard i eCard, ale nie znam podobnych firm za
    granica i tam wole placic bezposrednio na (odpowiednio zabezpieczonych)
    stronach sklepu. I to nie tylko w Amazonie, ale rowniez u jakiegos
    nieznanenego mi blizej (swego czasu, bo od ponad dwoch lat korzystam)
    rejestratora domen w Niemczech.

    Jeszcze raz pytam: skad zagraniczny klient ma wiedziec, ze formularz
    eCardu lub PolCardu to prawidlowe dzialanie sklepu, a nie bezczelne
    oszustwo?

    > Na przykładzie - np. rejestratorzy domen, amazon,
    > airpolonia i inne "duze" sklepy - dane podajesz w sklepie - a np. merlin -
    > juz jestes przekierowany na strony ca. Sam kupujac - raczej nigdy bym nie
    > kupil w nieznanym sklepie gdzie musze bezposrednio podawac dane - wole te,
    > gdzie moze zaplacic za pomoca jakiego innego systemu - np. ccnow, regnow -
    > ktory mi zapewni bezpieczenstwo np. w przypadku reklamacji.

    A skad wiesz, kupujac po raz pierwszy, ze ccnow czy regnow to nie przekret?

    > A co do obaw ludzi - efekt radia, telewizji - gdzie sie pojawiaja "newsy"
    > jak to ktos stracil kase przez internet.... typu: nie bedziemy miec
    > internetu w domu bo wtedy ktos nam konto w banku wyczysci...

    To inna sprawa. Ale eCard i PolCard na swoich stronach pisza, ze z ich
    formularzem to hiperbezpiecznie, a inaczej to na pewno kasa pojdzie w
    kosmos. ;-)

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1