eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak obsługi kart American ExpressRe: Brak obsługi kart American Express
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Piotr" <p...@c...cz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak obsługi kart American Express
    Date: Fri, 23 Jul 2004 00:48:31 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <cdpgfe$kt3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <cdlbkj$hi2$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdlc83$9p9$2@inews.gazeta.pl>
    <cdlg30$d7r$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdlqs8$egh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.179.178
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1090536750 21411 80.55.179.178 (22 Jul 2004 22:52:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jul 2004 22:52:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:309105
    [ ukryj nagłówki ]

    > Chwila, chwila, a czy ja gdzies napisalem, ze bez ssla i danych
    > sprzedawcy? Chodzi mi o normalny powazny sklep internetowy, z sslem
    > (czyli wykupionymi certyfikatami), pelnymi danymi itd. W czym on jest

    Tego nie wiemy - autor posta nie podal szczegolow, a jak jest w wiekszosci
    przypadkow sam pewnie widzisz...

    > gorszy dla przecietnego europejczyka od PolCardu lub eCardu? Jaka

    Sa pewne za i pewne przeciw... generalnie - osoba nie majaca rozeznania dane
    karty i mailem wysle... osoba srednio zorientowana - zazwyczaj ufa bardziej
    firmie rozliczajacej transakcje niz samemu sklepowi... osoba obeznana -
    jesli zaufa sklepowi to poda dane.

    > kupujacy ma gwarancje, ze w przypadku fraudu PolCard lub eCard
    > jakkolwiek zareaguja?

    Bardzo duze

    > Ja wiem, co to jest PolCard i eCard, ale nie znam podobnych firm za
    > granica i tam wole placic bezposrednio na (odpowiednio zabezpieczonych)
    > stronach sklepu. I to nie tylko w Amazonie, ale rowniez u jakiegos
    > nieznanenego mi blizej (swego czasu, bo od ponad dwoch lat korzystam)
    > rejestratora domen w Niemczech.

    Bo masz do niego zaufanie? Zaplaciles raz, dwa, bylo ok...

    > Jeszcze raz pytam: skad zagraniczny klient ma wiedziec, ze formularz
    > eCardu lub PolCardu to prawidlowe dzialanie sklepu, a nie bezczelne
    > oszustwo?

    A skad klient ma wiedziec ze sklep w ktorym chce cos kupic nie powstal
    wczoraj i ma w planach dzialalnosc do jutra?

    > A skad wiesz, kupujac po raz pierwszy, ze ccnow czy regnow to nie
    przekret?

    Google?

    Pozdr.,
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1