eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak obsługi kart American ExpressRe: Brak obsługi kart American Express
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak obsługi kart American Express
    Date: Fri, 23 Jul 2004 15:53:31 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 58
    Message-ID: <cdr58u$l5r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <cdlbkj$hi2$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdlc83$9p9$2@inews.gazeta.pl>
    <cdlg30$d7r$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdlqs8$egh$1@inews.gazeta.pl>
    <cdpgfe$kt3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1090590815 21691 80.55.241.182 (23 Jul 2004 13:53:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jul 2004 13:53:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cdpgfe$kt3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.1) Gecko/20040707
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:309140
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Piotr napisał:
    >>Chwila, chwila, a czy ja gdzies napisalem, ze bez ssla i danych
    >>sprzedawcy? Chodzi mi o normalny powazny sklep internetowy, z sslem
    >>(czyli wykupionymi certyfikatami), pelnymi danymi itd. W czym on jest
    >
    > Tego nie wiemy - autor posta nie podal szczegolow, a jak jest w wiekszosci
    > przypadkow sam pewnie widzisz...

    To akurat wiem, bo odpowiadal na mojego posta.

    >>gorszy dla przecietnego europejczyka od PolCardu lub eCardu? Jaka
    >
    > Sa pewne za i pewne przeciw... generalnie - osoba nie majaca rozeznania dane
    > karty i mailem wysle... osoba srednio zorientowana - zazwyczaj ufa bardziej
    > firmie rozliczajacej transakcje niz samemu sklepowi... osoba obeznana -
    > jesli zaufa sklepowi to poda dane.

    Dobra, dobra, a skad magik z zagranicy ma wiedziec, ze eCard lub PolCard
    to CA? Bo ja mu to napisze na stronie? Jak ma mi wierzyc na slowo, to
    moze mi podac dane.

    >>kupujacy ma gwarancje, ze w przypadku fraudu PolCard lub eCard
    >>jakkolwiek zareaguja?
    >
    > Bardzo duze

    A skad on ma to wiedziec?

    >>Ja wiem, co to jest PolCard i eCard, ale nie znam podobnych firm za
    >>granica i tam wole placic bezposrednio na (odpowiednio zabezpieczonych)
    >>stronach sklepu. I to nie tylko w Amazonie, ale rowniez u jakiegos
    >>nieznanenego mi blizej (swego czasu, bo od ponad dwoch lat korzystam)
    >>rejestratora domen w Niemczech.
    >
    > Bo masz do niego zaufanie? Zaplaciles raz, dwa, bylo ok...

    Ale kiedys byl ten pierwszy raz, nie?

    >>Jeszcze raz pytam: skad zagraniczny klient ma wiedziec, ze formularz
    >>eCardu lub PolCardu to prawidlowe dzialanie sklepu, a nie bezczelne
    >>oszustwo?
    >
    > A skad klient ma wiedziec ze sklep w ktorym chce cos kupic nie powstal
    > wczoraj i ma w planach dzialalnosc do jutra?

    No wlasnie. Znikad. Ale o sklepie cos wie, bo go widzi, a o CA
    kompletnie nic.

    >>A skad wiesz, kupujac po raz pierwszy, ze ccnow czy regnow to nie
    > przekret?
    >
    > Google?

    No dobra. Klient ma przyjsc, kupic i byc zadowolony. Dlaczego mam go
    zmuszac do szukania w googlach co to takiego ten PolCard lub eCard i
    dlaczego ma im podawac dane swojej karty.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1