eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Date: Fri, 4 Feb 2005 16:20:11 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 19
    Sender: g...@o...pl@dial-123.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <cu03v6$cal$1@news.onet.pl>
    References: <1...@k...eu.org> <c...@b...kjonca.bogus>
    <ctvrae$2j8c$1@node1.news.atman.pl> <ctvrth$b6i$1@news.onet.pl>
    <ctvsfh$940$1@inews.gazeta.pl> <cu005a$thd$2@news.elsat.net.pl>
    <cu0003$rhb$1@inews.gazeta.pl> <4...@i...pl>
    <cu018k$4gb$1@inews.gazeta.pl> <1...@k...eu.org>
    <cu02rn$psu$1@news.onet.pl> <cu03k9$g3n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-123.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1107530534 12629 217.30.130.123 (4 Feb 2005 15:22:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Feb 2005 15:22:14 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335913
    [ ukryj nagłówki ]

    > moze skrobnie ktos maila do któregoś banku z prośbą o wytłumaczenie
    > takiego stanu rzeczy i jak dostanie odpowiedź to ją tu podepnie ? W
    > sumie przekonaliście mnie do wyświetlania ogólnego numeru infolinii,
    > już nie będę ich więcej bronił ;)

    Ja rozumiem, że jeżeli ktos mnie chce skroić, to jest w stanie wyświetlic
    dowolny numer (także numer infolinii banku), ale z drugiej strony osoba w
    miarę kumata nie da się wypytac o hasła/loginy przez telefon (choćby
    wyświetlany numer sie zgadzał). Więc wrzucanie CLIRa tylko dodatkowo
    denerwuje klientów. Nic mnie tak nie wkurza jak telefon z CLIRa z pytaniem
    "czy Pani XYZ" ?. Dostaję wtedy małpiego rozumu i odpowiedź "Miś Uszatek
    słucham" :-) narzuca się sama ;-))))



    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1