eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2005-02-04 21:47:09
    Temat: Re: CLIR w bankach
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cu05hn$u1p$1@news.elsat.net.pl...
    > Seba napisał(a):

    > Jak ktoś chce to do teściowej może dzwonić z CID "997", a do banku z CID
    > "000". A tym bardziej, jeśli ktoś ma sprzęt do tego (a takowy banki i
    > ichnie contact-center zdecydowanie posiadają).

    Wiesz że dzwoni, ale nie wiesz, w którym kościele ;) Nie można się
    identyfikować dowolnym CID, można się identyfikować dowolnym z puli
    przydzielonej do traktu E1 (PRA) podłączonego do centrali telefonicznej
    banku. Jeżeli spróbujesz się zaprezentować innym numerem niż jeden z
    przyznanych na Twój trakt, to operator nadrzędny (publiczny) podmieni
    identyfikację na numer wiodący traktu, lub nie przepuści połączenia. Można
    też się prezentować numerem bez np. ostatnich dwóch cyfr co wystarcza by nie
    odddzwonić :) Ale fakt jest faktem że w większości te połączenia idą przez
    bramki GSM lub jakieś inne VoIPy i dlatego się nie identyfikują, kasa, kasa
    ;)

    Jeśli gdzieś się udają takie ustawienia jak opisujesz to oznacza że operator
    publiczny nie potrafi skonfigurować swoich central. I kiedyś może mieć z
    tego powodu spore problemy...

    OK kończę bo się duuuuży OT zrobił :)))

    pzd
    Jarek23


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1