eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Data: 2005-02-04 18:41:13
    Temat: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara wrote:

    >> _Oni_ pytaja?
    >> To dosc dziwne
    >
    > Specyficzne.

    Raczej niebezpieczne. Moze sie przeciez ktokolwiek podszyc.

    > Bank chce zweryfikować, że faktycznie rozmawia z klientem.
    > Z drugiej strony zapomina o tym, że klient nie jest pewien, że
    > informacje podaje bankowi.
    >
    >> - to chyba nie jest normalne by takie
    >> dane podawac przez telefon, jesli nie wiemy kto dzwoni (a nie wiemy)?
    >
    Własnie mnie to zbiło z tropu jak kobieta zaczęła wypytywać.
    Istnieje proste rozwiazanie (przy zakladaniu konta).
    W formularzu mozna by było wpisać hasło, o które
    _klient_ pyta osobe dzwoniącą z banku.


    Pozdrawiam
    Ralf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1