eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji...Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: nod <n...@U...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Date: Thu, 14 Jul 2005 06:49:54 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <db4qti$t4r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <davrmm$25v$1@news.ats.pl> <3...@n...onet.pl>
    <db11f7$23d$1@nemesis.news.tpi.pl> <db15op$fhn$1@inews.gazeta.pl>
    <db2its$40a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <26d88$42d4e7d0$d4ba5985$25732@news.chello.pl>
    <f...@4...com>
    <db2ude$c2e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: siec.interblock.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121316594 29851 80.51.141.252 (14 Jul 2005 04:49:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2005 04:49:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357255
    [ ukryj nagłówki ]

    W takim razie nie rozumiem jednej rzeczy - kiedy próbuje dokonać
    autoryzacji i na terminalu pojawia się komunikat "autoryzuj głosowo" to
    dzwonię do CardPoint'u, łączę się z konsultantem któremu podaję nr
    karty, kwotę transakcji, 3-cyfrowy kod na odwrocie karty, po czym muszę
    przekazać słuchawkę klientowi. CardPoint łączy się telefonicznie z
    bankiem wystawcy i bank wystawcy przepytuje klienta z danych. Jeżeli
    wszystko się zgadza ponownie otrzymuję słuchawkę, ponownie zgłasza się
    CardPoint, każe mi wejść w "Rejestracja transakcji" > przeciągnąć kartę
    > wpisać podany przez niego kod autoryzaji, który ręcznie wprowadzam na
    terminalu. Dokładnie taki przebieg miała autoryzacja karty klienta Pekao
    S.A. jakieś 3 tyg. temu. Po co w takim razie klient był proszony do
    słuchawki, po co gd wypytywali o różne dane?
    No i wreszcie - jakiś rok temu przez omyłkę ściągnąłem z konta klienta
    za dużo kasy o ileś-tam groszy. Klient wyszedł, ja się za późno
    zorientowałem, zadzwoniłem do CardPointu i pytam czy dałoby się tą
    transakcję anulować, i przeprowadzić nową z poprawną kwotą. Konsultant
    powiedział, że bez fizycznej obecności karty nie ma możliwości dokonania
    autoryzacji. :/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1